fbpx
duminică, aprilie 28, 2024
spot_img

Obiecte de artă de 15.000 euro, distruse în timpul unui zbor Qatar Airways

Citește Și

- Reclamă -

Un ploieștean s-a ales cu obiecte de artă în valoare de aproape 15.000 euro distruse, după ce le-a pus în bagaj în timpul unui zbor cu compania Qatar Airways. Asta în ciuda faptului că la îmbarcare a specificat că bagajul este fragil și a fost etichetat corespunzător.

La începutul lunii august, ploieșteanul, alături de familie, s-a întors dintr-o vacanță din Kenya în care își cumpărase diverse obiecte de artă în valoare de 14.850 euro, potrivit unei facturi pe care ne-a pus-o la dispoziție.

A înfoliat corespunzător bagajele și, la îmbarcare în aeroportul din Nairobi, a specificat că bagajele sunt extrem de fragile și conținutul lor este valoros, iar acestea au fost marcate cu etichete FRAGILE și au fost preluate de o persoană care le-a dus pe un alt circuit, nu pe banda pe care pleacă de regulă bagajele de cală. Bărbatul ne-a povestit că a insistat că obiectele sunt și fragile și valoroase, rugându-i să le manevreze cu atenție și a primit asigurări că nu vor fi afectate în niciun fel și că vor fi manevrate cu grijă.

- Reclamă -

Zborul Qatar Airways a avut escală în Doha, unde bagajele au fost manevrate tot de angajații din aeroport, iar ploieșteanul le-a preluat în aeroportul din Otopeni, unde a descoperit că fuseseră distruse.

Bărbatul ne-a trimis mai multe imagini cu bagajele, cu etichetele FRAGILE, dar și cu obiectele de artă (statuete, busturi și alte obiecte lucrate manual) care au fost făcute bucăți pe timpul zborurilor.

Așa că a încercat să-și recupereze paguba în valoare de aproape 15.000 euro, așa cum precizam la începutul articolului. A intrat pe site-ul companiei Qatar Airways, unde a completat formularul standard de reclamații pentru aceste situații, urmând procedura afișată pe site-ul operatorului.

- Reclamă -

Însă, compania i-a respins cererea de despăgubire, fără „niciun argument valid și într-o manieră evident nefondată„, spune ploieșteanul.

„Printr-un comportament abuziv, Qatar Airwais refuză în mod repetat să despăgubească pasagerii pentru distrugerile cauzate din vina sa, încălcând prevederile legale naționale și internaționale„, susține păgubitul.

Ziarul Incomod a încercat să obțină un punct de vedere de la reprezentanții Qatar Airways.

Am contactat mai întâi un reprezentant al companiei aeriene din cadrul Aeroportului Otopeni care cunoștea situația, dar ne-a spus că nu are atribuții să ofere puncte de vedere și ne-a pus la dispoziție o adresă de email la care să solicităm informații despre acest caz. Așa că am transmis solicitarea de punct de vedere pe email, însă, până la ora publicării acestui articol nu am primit niciun răspuns din partea reprezentanților Qatar Airways.

Imagini cu bagajele și obiectele de artă distruse:

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

VIDEO Bărbat lovit de mașină în Ploiești

Un bărbat a fost lovit de o mașină în timp ce traversa o stradă din Ploiești.Accidentul s-a produs în...
Sari la conținut