Angajații administrației publice locale din Ploiești vor lucra două săptămâni de la birou și două săptămâni de acasă. Decizia a fost luată de primarul Andrei Volosevici, pentru a preveni îmbolnăvirea cu COVID-19 în rândul angajaților structurilor subordonate primăriei Ploiești.
„Primarul Municipiului Ploiești, Andrei Liviu Volosevici, a dispus o nouă măsură de prevenire a îmbolnăvirii cu COVID-19 în rândul angajaților administrației publice locale.
Astfel, având în vedere prelungirea stării de alertă la nivel național și în conformitate cu prevederile legale în vigoare, personalul din cadrul fiecărei structuri a municipalității ploieștene funcționează, începând de astăzi, în program de 2 săptămâni prezență la serviciu și 2 săptămâni muncă la domiciliu.
Potrivit noii reguli, funcționarii publici de conducere din cadrul autorității publice ploieștene răspund pentru organizarea activității structurii pe care o conduc, precum și de repartizarea atribuțiilor și lucrărilor, iar fiecare salariat răspunde de îndeplinirea atribuțiilor.
“Am dispus aceste măsuri pentru a se asigura continuitatea activității la nivelul municipalității ploieștene. Totodată, este necesar să respectăm cu toții regulile de combatere a infectării cu noul coronavirus. Activitatea noastră trebuie să continue în parametri normali, în condiții de siguranță, atât pentru salariații Primăriei Municipiului Ploiești, cât și pentru cetățeni”, a declarat în acest context primarul municipiului Ploiești, Andrei Liviu Volosevici. „, se arată în comunicatul de presă remis de Primăria Ploiești.