Angajații administrației publice locale din Ploiești vor lucra două săptămâni de la birou și două săptămâni de acasă. Decizia a fost luată de primarul Andrei Volosevici, pentru a preveni îmbolnăvirea cu COVID-19 în rândul angajaților structurilor subordonate primăriei Ploiești.

“Primarul Municipiului Ploiești, Andrei Liviu Volosevici, a dispus o nouă măsură de prevenire a îmbolnăvirii cu COVID-19 în rândul angajaților administrației publice locale.
Astfel, având în vedere prelungirea stării de alertă la nivel național și în conformitate cu prevederile legale în vigoare, personalul din cadrul fiecărei structuri a municipalității ploieștene funcționează, începând de astăzi, în program de 2 săptămâni prezență la serviciu și 2 săptămâni muncă la domiciliu.

Potrivit noii reguli, funcționarii publici de conducere din cadrul autorității publice ploieștene răspund pentru organizarea activității structurii pe care o conduc, precum și de repartizarea atribuțiilor și lucrărilor, iar fiecare salariat răspunde de îndeplinirea atribuțiilor.

“Am dispus aceste măsuri pentru a se asigura continuitatea activității la nivelul municipalității ploieștene. Totodată, este necesar să respectăm cu toții regulile de combatere a infectării cu noul coronavirus. Activitatea noastră trebuie să continue în parametri normali, în condiții de siguranță, atât pentru salariații Primăriei Municipiului Ploiești, cât și pentru cetățeni”, a declarat în acest context primarul municipiului Ploiești, Andrei Liviu Volosevici. “, se arată în comunicatul de presă remis de Primăria Ploiești.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here