Serviciul Județean de Ambulanță Prahova a emis marți, un comunicat de presă, în care a explicat cu lux de amănunte  în ce a constat incidentul care a avut loc sâmbătă, pe pârtia Kalinderu din Bușteni, moment în care un turist a aruncat nervos băutura din pahar într-o ambulanță.

Din precizările transmise de conducerea instituției reiese că vinu din paharul turistului a ajuns nu doar pe autospeciala SAJ, ci în cabina șoferului, stropind și unele echipamente.

SAJ Prahova menționează că echipajul intervenise la o urgență, pentru a acorda ajutor medical unei turiste rănite pe pârtie, care de altfel a fost preluată și transportată la Spitalul Județean din Ploiești.

Ba mai mult, potrivit reprezentanților SAJ Prahova, este un lucru obișnuit ca în acea zonă, foarte aglomerată, turiștii să ignore  autospeciala de la Ambulanță și să fie nevoie de utilizarea semnalelor acustice, în repetate rânduri, pentru ca mașina să treacă prin mulțime, pe singurul drum către Punctul de lucru Salvamont de la baza pârtiei Kalinderu.

Redăm mai jos, integral, comunicatul de presă referitor la incidentul de pe pârtia Kalinderu Buşteni:

“Serviciul de Ambulanta Judeţean Prahova a fost solicitat in data de 16.01.2021 la ora 15:24, prin 112, la pârtia Kalinderu Buşteni -Punctul de prim ajutor Salvamont pentru o femeie in vârsta de 44 ani : motivul solicitării traumatism cranio-cerebral cu pierderea stării de conştienta prin cădere de la acelaşi nivel după ce a fost lovita de o sanie.

La locul solicitării s-a deplasat un echipaj medical de urgenta tip B2 ( asistent medical si ambulanțier).

Accesul, de la bariera pana in fata Punctului de lucru Salvamont ( care se afla la baza pârtiei Kalinderu) se face pe un drum public, de o parte si de alta a acestuia aflându-se chioşcuri si tarabe. Este o zona extrem de aglomerata si persoanele se deplasează atât pe trotuar cat si pe drumul public, fiind necesara atenţionarea acustica pentru evitarea unor accidente neprevăzute.

Pe aceasta porţiune de drum cat si la locul de garare al ambulantei (in fata punctului de prim ajutor) a fost necesara sa se folosească atenţionarea acustica cat si verbala pentru evitarea incidentelor.

Cu toate acestea persoanele se îndepărtează cu greutate ignorând atenţionările asistentei medicale cat si avertizările sonore.

Astfel unul dintre turiştii prezenţi la locul incidentului a aruncat spre cabina şoferului conţinutul unui pahar (geamul din partea dreapta a cabinei şoferului era deschis) astfel conţinutul lichid al paharului a fost aruncat in cabina şoferului peste asistenta medicala si bordul maşinii ( unde se afla si staţia radio, tableta RM etc), adresând si injurii verbale.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here