sursa foto: romanianturism.com

Este vorba despre Erbalact, o fabrică de lactate care folosește imaginea Mănăstirii Nucet pentru a-și promova produsele.

Erbalact este parte a grupului de firme Erbașu.

Dacă gigantul Lidl a vrut să evite simbolurile religoase pentru a nu exclude comunitățile ce au convingeri diferite, Erbalact folosește chiar și numele Mănăstirii din Muntenia.

Potrivit istoricului producătorului, rețetele ar fi inspirate ”din felul în care lactatele se făceau odinioară, în mănăstirile românești”, iar fabrica are ca inspirație Mănăstirea Nucet, aflată în vecinătatea sa.

Mai mult de atât, fabrica ar fi luat de la mănăstire rețetele pentru specialități ca: brânza de burduf, brânza cu mărar, laptele covăsit și laptele bătut.

De asemenea, sloganul folosit face referire tot la rânduiala mănăstirească și ar da de înțeles că produsele ar fi realizate la Mănăstirea Nucet: ‘Promisiunea noastra: Produse facute in buna randuiala manastireasca, din ingrediente naturale, fara conservanti.’

Deși firma susține vehement apartenența de această mănăstire, aceasta a scos crucea mănăstirii, imaginile de pe produse aratând peisajul unei mănăstiri fără cruce.

Să fie Mănăstirea la curent cu lucrul acesta, iar produsele lactate să fie făcute în rânduiala mănăstirească? Nu știm acest lucru, dar așteptăm informații oficiale.

sursa: bugetul.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here