fbpx
sâmbătă, aprilie 27, 2024
spot_img

Trei primării din Prahova angajează inspectori. Uite care sunt condițiile

Citește Și

- Reclamă -

Primăria Comunei Berceni, Judeţul Prahova, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuţie vacante, după cum urmează:

  1. inspector, clasa I, grad profesional superior – Compartiment urbanism şi amenajarea teritoriului, sistematizare și peisagistică;
  2. inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment urbanism şi amenajarea teritoriului, sistematizare și peisagistică.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

- Reclamă -

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul urbanism, arhitectură, construcții și instalații pentru construcții, inginerie civilă și geodezică, studii juridice sau studii administrative.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani (pentru postul de inspector, clasa I, grad profesional superior).

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 19 februarie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
  • data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

- Reclamă -

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Berceni, str. Prof. Voicu Ion nr. 140 A, judeţul Prahova, telefon 0244.470.216 sau 0244.470.588, interior 200.

Primăria Orașului Comarnic, Județul Prahova, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacantă de inspector clasa I grad profesional asistent, Compartiment Impozite şi Taxe – Direcţia Financiar- contabilitate din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Oraşului Comarnic.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

- Reclamă -
  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic sau ştiinţe juridice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 07 februarie 2018: data limită pentru depunere a dosarelor;
  • 20 februarie 2018, ora 11:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Orașului Comarnic, din str. Republicii nr.104, Județul Prahova, telefon 0244/360.435, e-mail: [email protected].

Primăria Oraşului Vălenii de Munte, județul Prahova, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, de inspector, clasa I, grad profesional principal Compartimentul Stabilire Impozite şi Taxe.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul economic, administrativ;
  • vechime în specialitatea studiilor – 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 07 februarie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 19 februarie 2018, ora 11.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Oraşului Vălenii de Munte, județul Prahova, telefon/fax 0244.280.816, interior 16 sau 0244.280.631; e-mail: [email protected].

Sursa: posturi.gov.ro

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

Exclusiv – Ludmila Sfârloagă, o apropiată a lui Mircea Cosma, candidează pe listele AUR la CJ Prahova

Mai sunt doua trei zile până la încheierea procesului de înregistrare a candidaturilor pentru alegerile locale din 9 iunie....
Sari la conținut