Update:

“Ca urmare a solicitării adresate de Ziarul Incomod, Kaufland România vine cu precizări:

Imediat ce clientul a semnalat situația la casa de marcat a magazinului Kaufland din Ploiești, situat pe str. Piața 1 Decembrie 1918, nr. 18, am retras pachetul respectiv de la comercializare și am demarat verificări la raionul de brânzeturi ambalate. În urma acestora, vă confirmăm că produsele din lotul respectiv, dar și celelalte sortimente de cașcaval de la raft sunt conforme și se află în termen de valabilitate.
Am sesizat furnizorul articolului pentru mai multe verificări și redăm mai jos răspunsul acestuia. Subliniem că produsul era în termen de valabilitate (19.05.2017), iar la livrare a fost însoțit de declarație de conformitate din partea producătorului, potrivit căreia era bun de consum.
Calitatea produselor care ne sunt livrate este deosebit de importantă pentru noi și luăm toate măsurile pentru a ne asigura că furnizorii o respectă. Echipa din magazine desfășoară verificări zilnice de prospețime la raft și pentru a preîntâmpina astfel de excepții, am sporit frecvența acestora.
Ne dorim să oferim o experiență plăcută de cumpărături și rămânem la dispoziția clienților pentru a rezolva prompt orice sesizare, la numărul de telefon gratuit 0800.080.888, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00 și sâmbătă de la 8.00 – 17.00.

În urma sesizării, furnizorul a adus următorul răspuns:
Vă mulțumim ca ne-ați adus în atenție situația cu privire la produsul alterat identificat în magazinul Kaufland Sud din Ploiești în data de 27 aprilie 2017.
Singuranța alimentară a produselor este prioritară pentru noi și tratăm cu responsabilitate astfel de situații.
Am demarat procesul de verificare urmărind trasabilitatea produsului pentru a determina posibilele cauze. Prin urmare, am verificat lotul de proveniență si contraprobele, iar produsele nu prezintă semne de alterare”.

Știrea inițială:

Un cititor al ziarului Incomod spune că a vrut să cumpere cașcaval din supermarketul Kaufland Sud din Ploiești, dar la casa de marcat a observat că produsul era mucegăit! Incidentul a avut loc seara trecută, 27 aprilie, în jurul orei 17.20. După ce bărbatul a observat că produsul este alterat nu a mai dorit să îl cumpere și l-a lăsat la casa de marcat.

Ziarul Incomod a solicitat un punct de vedere din partea reprezentanților Kaufland și în măsura în care acesta va fi oferit, îl vom publica pe site.

Cititorul a fotografiat cașcavalul mucegăit și ne-a trimis imaginile:

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here