Un ploieștean care a mers la Registrul Comerțului a povestit revoltat felul în care funcționarii publici interacționează cu clienții.
Bărbatul susține că funcționarii de la biroul de grefă țipă la oameni și vorbesc urât. În plus, cozile sunt mari, pentru că o singură persoană primește acte.
Angajata de la biroul Relații cu publicul este în concediu medical, iar persoana care i-a preluat atribuțiile are un singur răspuns la orice întrebare: „Găsiți toate informațiile pe site (!)”
„Doamna care era la Relații cu publicul” e în concediu. Biroul ei este închis, i-a preluat atribuțiile altcineva care spune că informațiile pot fi găsite pe site.
Angajații vorbesc urât, țipă la clienți, dar au avut grijă să afișeze mesaje în care atrag atenția că nu avem voie să vorbim la telefon. În baza cărei legi fac asta?
Deși sunt mai mulți angajați în birouri, o singură persoană primește acte de la populație. Toți au o atitudine urâtă, te anunță că informațiile sunt pe site și nu-ți spun nimic„, ne-a transmis un ploieștean.