fbpx
vineri, aprilie 26, 2024
spot_img

Răzbunarea turiștilor, după orele de așteptare la Gondola Sinaia: ”Avem foarte multe încercări de fraudă”

Citește Și

- Reclamă -

Autoritățile din Sinaia acuză că foarte mulți turiști au încercat, luni seară, să obțină banii plătiți pentru skipass în condițiile în care au schiat întreaga zi sau ore bune pe pârtiile de mare altitudine. Reprezentanții societății Transport Urban Sinaia precizează că oamenii își vor primi bani pentru orele în care au așteptat la coadă, nu pentru întreaga zi.

Au încercat să fraudeze sistemul inclusiv turiști care au reușit să urce la Cota 2000 cu telecabina veche, în speranța că administratorii pârtiilor nu pot verifica timpul petrecut de fiecare schior pe munte.

Turiștii care nu au reușit să urce la Cota 2000 din Sinaia cu instalații de transport pe cablu defecte din cauza condițiilor meteo își pot recupera banii printr-o simplă solicitare adresată pe mail, la adresa [email protected], au anunțat autoritățile locale.

- Reclamă -

Solicitarea adresată societății Transport Urban Sinaia trebuie să conțină o notă explicativă, în care turistul să expună succinct motivul pentru care solicită rambursarea banilor, o fotografie a cartelei (skipass) și bonul fiscal. Autoritățile locale susțin că s-au confruntat cu foarte multe încercări de fraudă, mulți dintre turiști încercând să obțină rambursarea integral a banilor plătiți pentru un skipass deși au schiat toată ziua sau câteva ore.

”Avem foarte multe încercări de fraudă. Sunt foarte mulți oameni care cer returnarea banilor după ce au schiat toată ziua și cer retur integral. Acesta este motivul pentru care cerem pe mail fotografiile cartelelelor, pentru că acestea au o serie de identificare pe care noi o verificăm în sistemul de ticketing. Astfel aflăm la ce porți a intrat cartela respectivă, fiecare intrare pe fiecare poartă și la ce oră. Dacă ni se face solicitare de rambursare integrală, iar noi vedem că din opt ore de program, respectivul a schiat șase, se face rambursarea pe cele două ore pierdute. Lucrăm totuși cu bani publici. Vine Curtea de Conturi și ne impută nouă banii decontați în mod eronat. Feicare carteală este verificată în sistemul de ticketing tocmai pentru a descuraja tentativele de fraudă”, a explicat Maria Floricică, directorul societății Transport Urban Sinaia (TUS).

Directorul TUS a explicat că în cusrul zilei de 23 ianuarie programul a fost prelungit cu două ore, până la ora 18.00- 18.30, tocmai pentru a compensa perioada în care instalațiile de transport pe cablu nu au funcționat din cauza chiciurei. Nu au fost puține cazurile în care, la finalul zilei, după ore de schiat, turiștii s-au îndreptat către casierii și au cerut returnarea banilor, susține sursa citată.

- Reclamă -

”Noi am prelungit ieri cu două ore programul. Au fost schiori, chair foarte mulți, care au coborât de pe munte la ora 18.00 și mergeau la caserii să ceară banii după ce schiaseră toată ziua. Ei urcaseră cu telecabina, pentru că aceasta a funcționat ieri. Probleme au fost doar la instalațiile noi, la gondola Carp, care urcă de la 1400 la 2000”, a explicat Floriciă.

Aceasta a precizat că, banii nu se rambursează pe loc, tocmai pentru că aceste cartele skipass trebuie verificate în sistemul de ticketing.

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

VIDEO Cum arată surparea drumului din Slănic din dronă

Drumul din Slănic continuă să se surpe, spun autoritățile, care vineri dimineață au observat, în urma măsurătorilor, că față...
Sari la conținut